Working class hero!

Hejsan bloggen!!

Jag har precis kommit ut ur duschen och har även hunnit äta kvällsmat.
Första dagen på jobbet gick ganska bra faktiskt ; ) Jag arbetar med jätte trevliga människor och det känns väldigt bra och positivt just nu!
   Ikväll rullar ju förövrigt power meet igång här hemma i lilla Västerås. Jag kommer inte åka ner ikväll, det är jag alldeles för trött för nu.
Däremot tror jag att jag ska kolla på finbilscruisingen imorgon kl 17.00, men vi får väl se hur det blir med det.

Imorgon jobbar jag nämligen till 15.30 sen ska jag på kurs kl15.45 där jag kommer få lite mer information om jobbet osv.  Får väl se om kursen hinner sluta innan kl 17.00!!
   Jag tänkte föresten ta kort på min jobboutfit idag och lägg upp den, så det skulle bli lite roligare för er att läsa, men det blev så stressigt imorse. Vi får väl se .... det kanske kommer en annan outfit imorgon istället ; )


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0