Bloggkrongel!

Hejsan!

Bloggkrongel... de har flyttat min blogg och grejer, plus att jag har varit sjuk så det är därför jag inte har kunnat skrivit på ett tag. Jag är tyvärr inte hemma nu heller så jag kan inte lägga upp bilder och så från studenten, men det kommer, Det lovar jag ; ) Jag kan i alla fall säga att studenten var alldeles underbar <3 Att åka runt på vagnen inne i stan var nästan roligast : D Ett stort tack till chauffören från Sevalla.
Här har ni ett litet smakprov på min student, Nv3B springer ut : D http://tv.vlt.se/player/play/43906 Mig ser ni längst ner i högra hörnet... det är jag som drygar med den blåa ballongen!
Kommer saknar er alla i klassen!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS du va jätte fin, och hoppas du hade en underbar dag :D

2008-06-09 @ 11:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0