Depp!

Igår förlorade Sverige fotbollsmatchen mot Spanien. Okej, det var kanske att vänta .. men kom igen, var de tvungna att göra mål i 92:a minuten? Så himla typiskt!
   På onsdag får grabbarna ta nya tag när de möter ryssarna. Det kommer nog gå hem. Säger som aftonbladet skrev idag i sportbladet: Ryssland har aldrig gått vidare i slutspel ... FÖR DOM ÄR SÄMST !
   Jag blev faktiskt lite deppig när Sverige förlorade igår. Jag är inte alls fotbollsintresserad, men det är nått speciellt när Sverige spelar. Jag blir jätte engagerad och helt uppspelt. Fan, nu måste vi vinna!
  
Hinner inte blogga mera nu, tänkte bara skriva lite om mina tankar kring matchen : P Skriver mera sen!

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med, det va fan surt! Men på onsdag TAR VI DEM :D hihi, ha de bäst

2008-06-16 @ 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0