För gammal?

Fundering:

För några dagar sedan diskuterade jag och en kompis killar i våran ålder.
Allt fler av dem verkar vilja ha små flickor på 15-16 år! Det vi kom fram till är ganska oroväckande. Vi duger inte längre, vi har helt enkelt blivit för gamla! Jag citerar vad min kompis sa: "Killar vill ha nått yngre, fräschare och fastare.  Let´s face it, saker och ting börjar snart hänga på oss!"
   Är det så här det är? Är vi 18-19åriga tjejer förgångna? Är den nya leva livet åldern 15 istället för 20?
Jag känner mig definitivt inte gammal än, men är det så folk ser mig?


Kommentarer
Postat av: nadja

det där kan jag svara på.NEj inte för gammal jag är 23 och små grabar är sugen på mig emd likså gubbar på 50

2008-06-25 @ 14:22:10
URL: http://detvetduredan.se
Postat av: Sána

Haha, neeej så är det inte alls!! Du MÅSTE komma till högskolan lilla gumman :) där har ålderskillnad ingen betydelse! Alla stöter på alla, yngre som äldre. Puss!

2009-01-15 @ 22:46:42
URL: http://sanaochuppdraget.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0