Förkyld

Förkyld, med rinnande näsa och halsont? Då har jag lösningen ; )
Varje gång jag känner mig krasslig börjar jag alltid ta tre speciella saker för att komma i from.

1. Vitlökskapslar! ( OBS! Luktfria )
2. Berocca brustabletter!
3. Kan Jang!




Det här hjäper faktiskt! Tro det eller ej, men man blir påtagligt frisk mycket snabbare och blir heller inte så jätte förkyld om man börjar "kuren" tidigt. Jag älskar de här produkterna och jag tar de varje gång jag blir förkyld. De finns att köpa  på naturapotek eller i vanliga ICA-affärer (Med bra sortiment). Testa så ska ni se att det hjälper ; )

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst, skitgod ju :D

2008-06-10 @ 14:01:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0