Hundjakt och sol!

Hejsan!

Oj, oj, oj ... kvällen igår var verkligen hektisk. Jag var hemma hos min älskling och på kvällen beslöt vi oss för att ta en promenad. Det var bara ett problem, vi stängde inte dörren ordentligt. När vi kom tillbaka upptäckte vi att ena hunden var borta. Vi cyklade runt hela området och letade, jag trodde jag skulle dö. Tänk er själva... att vara ansvarig för att en annans hund försvinner. Som tur var hittade vi henne tillslut, hon satt med några små tjejer och smakade kex : P
   Idag var jag på Björnön och solade med min fru Carolin <3 Alltid lika mysigt att umgås med henne. Vi somnade till och med ett litet tag på filten, det var så himla skönt i solen idag, lagom varmt!
   Nu tänkte jag ringa min bror och sedan åka till Maxi och handla ; )


PussPuss

  


Kommentarer
Postat av: Frun Carolin

Älskar dig min lilla pingla

2008-06-09 @ 20:17:32
Postat av: Johanna

Tur att ni hittade hunden :O hihi.



Vi borde träffas någon dag, tycker jag:) Kanske fika lite?!!

2008-06-10 @ 08:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0