Junitrofén

Hejsan!


Jag har nyss kommit hem från junitrofén. Det var väldigt trevligt ; ) Rudbeck vann ju för 8:de året i rad. Go Rudbeck!
Jag och några kompisar var där jätte tidigt på morgonen för att stekta i solen. Mina vänner är så sjukt underbara <3 Jag har alltid kul med er, vad vi än gör.
   Igår sov föresten min pingla över hos mig. Vi satt vid mälaren och såg på solnedgången tillsammans, badade fötterna och åt chips! Carolin du är min fru och det kommer ingen kunna ändra på ; )
   Nej nu har jag suttit alldeles för länge framför datan, jag måste börja göra mig i ordning. Min klass har nämligen studentskiva ikväll! Det ska bli väldigt roligt : D Update om det kommer senare!


PussPuss

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0