Langos och spelning!

Hejsan!

Nu har vattendraget dragit igång här hemma ; P Jag har inte varit nere än, men jag tänkte dra ner dit senare ikväll och ta mig en fet langos ; ) Det finns inte så mycket som är bättre än det, och ändå äter jag det bara en gång om året.
   Efteråt hade jag tänkt dra till Sigurdsgatan 25 och titta på när mina pojkar spelar ; ) De är jätte duktiga, blir alltid lika stolt när jag ser dem uppträda! Min bästa kompis Daniel spelar gitarr i bandet, som för övrigt heter indifferent.
Här är en bild från en tidigare spelning, så får ni ett litet smakprov på vad jag kommer att få uppleva senare ikväll!

PussPuss



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet inte, kanske.. kanske inte ;D

2008-06-12 @ 20:03:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0