Löshår och lim

Godkväll alla läsare!

Tidigare idag mötte jag upp Johanna på stan och shoppade lite, blev dock inte så mycket lite underkläder bara ; )
   Efteråt åkte vi hem till henne åt varsin sallad och började fixa med hennes löshår. Hon och hennes kompis ska göra hårförlängning på varandra och det var jag bara tvungen att se!

Vi började att limma ihop små "hårtussar" vid 7  :P och vi var fortfarande inte klara med det innan jag drog. Har blåsor på hela händerna efter det varma limmet. Löshår och varmt lim är verkligen inte min grej!!

   Jag kände faktiskt att jag behövde dra där ifrån innan de började sätta in det i håret, annars hade väl jag fått skulden om det hade misslyckats! Vid det här laget har de nog börjat limma fast det i håret på varandra : P
Ojojoj ... får kolla upp imorgon med dem hur det blev.


PussPuss



Dagens outfit
Oversize tröja från Vero moda
Jeans från Levi´s


Jag ger en hjälpande hand


Kommentarer
Postat av: Johanna

TAAAAAAAACK så hemskt mycketförhjälpen.. jag hoppas inte blåsorna var föör hemska (A) men resultatet blev perfa måstejag säga :D

2008-06-26 @ 09:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0