Mys

Goddag alla läsare!

Jag tänkte bara skriva en hyllning till mjukiskläder nu när det regnar ute!
De rätta myskläderna kan göra så mycket för en. När man kommer hem på kvällarna vill man kunna ta på sig något behagligt och bara vara, kanske lägga sig framför tv:n eller läsa en bra bok.
   En sak man bör tänka på när man väljer mjukiskläder är faktiskt hur de ser ut på just dig. Visst det är bara mjukiskläder kan folk tycka, men jag vill i alla fall ha något relativt snyggt på mig även när jag ska mysa, så att man t.ex vågar öppna dörren om det skulle ringa på!

Ett bra tips är att välja myskläder i sin favorit färg. Jag har tidigare nämnt att jag älskar rosa, så mina mjukiskläder är självklart i denna färg ; )  Har köpt dem på H&M. Snygga mjukiskläder i din favorit färg kommer få dig att känna dig fräsch även när du bara degar hemma!
 

PussPuss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0