Oj,oj,oj!

Hejsan alla läsare!

Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har varit bakis och bara allmänt lat... 
här kommer lite i alla fall lite smått och gott ; )
   Som ni kanske har läst var jag ut i fredags, och det var hur trevligt som helst. Det roligaste var att jag inte gick ut med de jag hade tänkt gå ut med egentligen. Två tjejkompisar ringde mig på kvällen och undrade om jag ville komma över och grilla och sedan gå ut. Grilla kunde jag ju inte eftersom jag skulle på middag hos en annan, men efter att vi hade ätit där drog vi hem till flickorna och överraskade dem BIG TIME !!

En av dem blev tvungen panik duscha ; ) haha!
   Vi förfestade där och sedan hos en annan kompis, och tillslut bar det äntligen iväg till sjökrogen!
Vi hade hur kul som helst! Gud vad kul jag har tillsammans med de där två töserna!! Så himmla kul att ni ringde!
Vi måste verkligen börja gå ut oftare tillsammans vi tre ; ) haha
   OJ, nu börjar inlägget bli lite långt, kan vara drygt att läsa, så här kommer lite bilder ; D ENJOY !!











PussPuss


Kommentarer
Postat av: Joni

Klara goes gangsta och röker, trodde hon vara fina-flickan lixom

2008-06-29 @ 19:32:58
Postat av: Janne

Tack för länken. Lika söt på alla bilder. :P

Postat av: Jenny

Kul och se dig en snabbis i fredags :)

2008-06-30 @ 11:50:26
Postat av: Johanna

hihi snygga bilder;D va bra att ni hade kul ;D gick de bra och komma in och allt? pusss

2008-06-30 @ 13:27:38
Postat av: Maria

RÖKER KLARA? nu har jag sett allt!

2008-06-30 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0