Powerwalk

Godmorgon alla läsare : )

Idag är jag på strålande humör. Kom nyss ut från duschen efter min hårda morgon powerwalk. Mår hur bra som helst nu när jag har börjat med det. Efter frukosten tar jag mig en runa och sedan en till efter kvällsmaten.
   Jag har ändrat lite i mina matvanor också, försöker att inte äta så mycket skräp, mer nyttigt fett och mindre kolhydrater!
Denna "metod" kallas för Low-Carb, High-Fat Diet och används idag av många världen över. Jag tänkte att jag skulle ge den i alla fall några månader och se hur det känns. So far so good !

PussPuss





Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är skönt med motion :D

2008-06-24 @ 16:07:48
Postat av: Anonym

Om du börjar larva med maten nu, att du inte ska äta skräpmat ch sånt så kommer allt bara sluta illa upp, var den du är.

2008-06-24 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0