Skäm bort dig!

Hejsan alla läsare : )

Nu när det har blivit lite taskigare väder de senaste dagarna och ni kanske känner er lite låga är det extra viktigt att skämma bort er själva! Mitt tips är att ta ett långt skönt bad med levande ljus och underbara dofter.
En badbomb är det perfekta valet! Hela badrummet får en härlig arom efteråt och doften håller faktiskt i sig till dagen efter. Både du och ditt badrum kommer att dofta himmelskt, tro mig.
Efter ett sådant här bad känner man sig fräsch, utvilad och redo för allt ; ) Och en sak till...sådana här bad kan kännas väldigt feminina, men jag uppmanar verkligen alla killar att prova på det här någon gång! It´s a taste of heaven!

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra tips,det ska jag testa :D

2008-06-17 @ 10:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0