Sommar Sommar!

Hejsan!

Jag har precis vaknat och solen skiner. Jag ska snart äta frukost tänkte jag och gå ut och lägga mig i solen, måste ju bättre på brännan innan studenten ; )
   Igår var klassen och några till på Tidö-lindö för att tälta och grilla. Jag sov inte kvar där som ni kanske kunde lista ut, men jag blev verkligen frestad när jag väl kom dit. Det var jätte mysigt, klassen hade gjort som en liten by av alla tält i en ring. Och där satt vi i mitten och lyssnade på musik, grillade och smuttade på cider och öl.
Gud vad underbart det är med sommar!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en bra söndag! :)

2008-06-01 @ 09:28:01
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0