Sommarjobb!

Godmorgon!

Imorse jag blev väckt av mitt sommarjobb. Det var verkligen på tiden att de ringde. De berättade när jag skulle börja och så och vilka veckor det kommer att bli. De har varit extremt sega. Mitt schema kommer de skicka på posten om några dagar. Äntligen, började tro att de hade glömt bort mig : P
   Igår vann Sverige med 2-0 mot Grekland. Bra jobbat pojkar! Zlatan ska särskilt ha beröm.
Snyggt mål måste jag säga ; ) Jag följde matchen med spänning, satt och skrek som fan! Tycker egentligen inte om fotboll, men när Sverige spelar måste jag bara se och då blir jag helt crazy.

PussPuss





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejja Sverige!!!

2008-06-11 @ 16:19:17
Postat av: Ida

Vad för jobb har du fått :)

2008-06-11 @ 17:58:57
URL: http://lailonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0