Trevligt, trevligt :)

Hejsan alla läsare!

Igår var jag nere på vattendraget och åt langos med min kompis Erica. Köpte även två nagellack för 5 kr styck i något stånd ; ) Bra pris måste jag säga. Det visar väl säg om de är av bra kvalité eller inte.
   Senare på kvällen begav vi oss till Sigurdsgatan 25 för att titta på mina kompisar som spelade där. De var verkligen jätte duktiga. Basisten hade klätt ut sig till en banan och allting för att göra det hela lite roligare ; ) Synd att det inte kom så mycket folk bara, de flesta var väl på vattendraget istället.
   Efter deras spelning drog vi allihopa till mälarscenen för att titta på looptroop rockers. Det var också väldigt trevligt måste jag säga, även fast det var lite kallt.

   

Ikväll ska jag äta middag med några kompisar och bara ta de lugnt. Hur det gick får ni höra om senare ; )

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0