Underbaraste

Hejsan!

Ja, det soliga vädret som jag möttes av igår morse höll ju inte i sig så länge som jag hade hoppats. På kvällen blev det istället myspys med min underbara fru Carolin <3 Vi pratade massa strunt och tryckte i oss choklad tills vi nästan spydde ; )


Jag älskar verkligen Carolin av hela mitt hjärta. Hon är en riktig vän!

Hon betyder så enormt mycket för mig och finns alltid där när man behöver henne. Hon är min sol och min ögonsten, mitt allt. Vet inte vad jag skulle göra utan henne!

Om du läser det här så vill jag att du ska veta, att alla ord i världen inte räcker till för att beskriva hur mycket du betyder för mig. Du är underbar och helt obeskrivlig. Vi kan göra vad som helst, ingenting, och ändå ha sjukt roligt tillsammans.
Jag älskar dig sjukt mycket gumman, och INGENTING får någonsin komma emellan oss.


Verklig rikedom är att ha en riktig vän!
(Du gör mig rikast i världen)


Kommentarer
Postat av: Carolin

Älskar dig Isabelle Sjöberg Ohlsson!

Du och jag förevigt det vet du!

2008-06-20 @ 12:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0