Utgång!

Hejsan alla läsare!

Jag har nyss tränat och tänkte snart hoppa in i duschen snart, men ville skriva ett litet inlägg först ; )
   Ikväll ska jag äta middag med några kompisar och sedan blir det utgång!
Det kommer nog bli jätte roligt ikväll, känner det på mig! Det var faktiskt ett bra tag sen jag var ut på krogen också, så nu är det nästan på tiden att det blir av.


   En annan rolig grej jag kan berätta är att jag fick en check på posten idag ; D Äntligen så kom mina stipendiepengar! Jag började faktiskt tro att skolan hade lurat mig haha!
Ne, nu måste jag hoppa in i duschen och börja gör mig iordning, ska vara där snart och börja fixa med maten.


PussPuss


SKÅL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0