Vänskap ska man vårda!

Godmorgon!

Middagen igår var super trevlig och mysig, och gott var det också. Kvällen blev dock inte så lugn som jag hade tänkt mig. Min kompis pappa har fyllt 40 och idag ska de ha 40 års fest. Vi var tvungna att åka runt hela stan och hämta högtalare och massa grejer, skjutsa dit det och sen koppla in allt : P Det tog sjukt lång tid. Helt plötsligt var klockan 22.00 och då bestämde vi oss för att köra till Max hamburgare och ta lite nachochips med guacamole : D Super gott!!
   Älskar verkligen mina vänner! <3 Alltid lika mysigt att träffas och bara vara. Ni är super-duper ; ) 

                                                                                Vänskapen är som en ros.
                                                                              Den blir vackrare med tiden


Ikväll är det fotboll, så det måste man ju titta på. HEJA SVERIGE!! Nu tar vi dom! Hoppas alla får en bra lördag : )


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0