Fullt ös medvetslös!!

Hejsan alla där ute!
Ikväll är det den efterlängtade Elba festen.  Jag har precis kommit ur duschen och ska snart börja fixa i ordning mig. Lite senare kommer det komma lite folk hem till mig för att förfesta ; ) Det kommer blir så jävla kul det här!
   För övrigt hämtade jag min studentklänning idag. Jag hade lämnat in den till en skräddare för att få den insydd i midjan .. jag var lite för liten för den från början :P Klänningen blev i alla fall hur fin som helst, längtar galet mycket  till studenten nu! Fast ändå inte på något sätt, för då förväntar sig folk att man ska bli vuxen på en gång. Jag ska ju förmodligen plugga vidare i en annan stad också till hösten, och att flytta känns lite läskigt faktiskt! Vill inte lämna alla mina underbara vänner här hemma! Jag älskar er alla, ni är sjukt underbara <3
 
Men men ikväll är det Elba som gäller alla studenter, nu ser vi till att göra det här till en oförglömlig natt!!


PussPuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får jätte kul :D hihi.

2008-05-23 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0