Klass sammanhållning!

Hejsan!

Jag är fortfarande jätte glad över min klass tredje placering i utklädnadsshowen igår :D Allt var perfekt och att spexa runt på stan var skit kul!
   Men men ikväll ska jag hem till en klasskompis på mexico-kväll. Det ska bli as roligt. Vi ska laga tacos och kanske ta oss en och en annan tequila ; ) Min klass har verkligen fått bättre sammanhållning nu inför studenten. Det beror nog mycket på alla de aktiviteter vi gör just nu tillsammans. Det är ju jätte roligt i och för sig, men det är ju också lite typiskt att det är just nu, när vi ska sluta om en vecka.
   Imorgon är det studentfotografering för alla treor och lite senare på eftermiddagen har vi mösspåtagning. Det är en väldigt gammal ceremoni, men det blir säkert jätte roligt. Studenten närmar sig verkligen med stora steg.. 
Vi hörs senare...

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0