Morsdag

Hejsan allihopa!

Jag tänkte börja med att berätta lite om Elba festen som var i fredags. Kändes som att jag var värsta partyprinsessan i min seglar inspirerade outfit. Jag hade en vit och blå randig tröja, vita jeans och röda sjömans skor ; )
Kvällen blev hur lyckad som helst, men jag fick verkligen betala för hur kul jag hade haft dagen efter. haha man kan väl säga så här jag var fortfarande full när jag vaknade och därför kom inget inlägg upp igår ; )
Det var alldeles perfekt i alla fall... många trevliga människor och bra musik... det kunde helt enkelt inte ha blivit bättre!! Tack till alla er som gjorde kvällen så lyckad!!
Idag är det morsdag och detta firade jag tillsammans med hela tjocka släkten och åt tårta, väldigt trevligt. Ikväll ska jag träffa en kompis och bara chilla, det är ju trots allt söndag!!
Hörs senare tills dess...


PussPuss

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0