Sista provet avklarat!

Äntligen så är proven över. Jag hade matte E nationella idag i 4 timmar, fast jag satt inte hela tiden ut dock. Nu är det i alla fall bara två pluttiga veckor kvar till den efterlängtade studenten Can´t Wait !! 
   Efter provet fick vi sluta för dagen så jag bestämde mig för att shoppade lite inför Elba imorgon. Sen kl 16.00 mötte jag min solstråle Carolin vid glada oxen för en gemensam solning ;)  Har fått lite färg i alla fall ! Jag har bokat ett x antal solningar nu fram till studenten, för jag tänker inte vara blek i min vita klänning, det händer inte liksom! Haha
Jag är i alla fall super glad idag :) Ska ta en promenad med Carolin senare och sen blir det väl TV som gäller, måste lada upp inför morgondagen.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också ta studenten igen! Jag kommer vara där och hejja på dig ;D hihi.

2008-05-22 @ 21:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0