Tidö-lindö

Hejsan!

Gud, mycket har hänt... det är full rulle helatiden nu när man snart ska ta studenten. I torsdags var det mexico-kväll hemma hos en klasskompis och det var sjukt roligt, mycket skratt blev det minsann ; ) God mat och trevligt sällskap vad mer kan man önska?
   Igår var det fredag och vi hade studentfotografering på kl 10.00 morgonen. Mösspåtagningen var inte förns 14.00 och det var ju lite drygt. Jag och några i klassen satt typ på en bänk och jaa ... gjorde ingenting : P Mösspåtagningen var jätte mysig iallafall, alla var uppklädda och alla var på gott humör. Detta var verkligen en försmak på hur studentdagen kommer att bli!
   Imorse var jag och plutten <3 på stranden och sola, jag kom nyss hem därifrån. Ikväll ska klassen sammlas på Tidö-lindö för grillning och tältning. Jag kommer nog dock inte tälta, känner mig lite krasslig. Jag vill inte riskera att bli sjuk till studenten. Feber på balen var tillräckligt :P Nu måste jag fixa inför grillningen här kommer en bild från utklänadsshowen ; )... Hörs sen!

PussPuss

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0