Tredje plats är inte helt fel!

Utklädnadsshowen gick jätte bra imorse :D blir så stolt över mina små korvar i klassen!!
Vi (NV3Bananflugor) kom trea !!! Den ni, det trodde ni inte va? Fast lite surt känns det ju när typ alla på hela skolan tycker att vi bäst och att vi borde ha vunnit hela skiten! Men men vi fick ju i alla fall en placering till skillnad från så många andra som blev utan ; )
   En sak som jag verkligen hatar med sånna här tävlings grejer är dåliga förlorare!!!! När jag skulle hämta mina grejer i skåpet mot slutet av eftermiddagen satt några från NV3Dipsy i ljushallen. En as packad tjej skriker åt mig och min kompis att vår klass var skit dåliga och att de skulle vunnit om inte de hade blivit diskade! Snälla liksom ... det kallas avundsjuka, DEAL WITH IT!!
   Men men dåliga förlorare kommer det alltid finnas, det är bara att inte bry sig! Jag brukar alltid säga "le och världen ler mot dig"   Tänk på det till nästa gång
Ne, nu måste jag hoppa in i duschen och tvätta av mig lite, jag kom nämligen nyss ut från solariet!!


PussPuss

image2

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni va jätte duktiga! Grattis till tredjeplatsen :D Blev dipsy diskade?:O why?

Ha de bäst,puss

2008-05-29 @ 10:05:21
URL: http://jsundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0