25% på allt du köper

Hallå där mina små korvar : )

Jag har precis kommit hem från hälla där jag shoppade loss riktigt ordentligt ... på Kappahl faktiskt. Idag har de nämligen 25% på allt du köper. Jag slog till direkt och plockade på mig massa grejer, det var skit kul ; ) haha
Jag köpte bland annat ett par jätte söta och sköna tofflor. Dom kostade bara 129:- och med rabatten blev de mina för ynka 97:-


Är de inte bedårande? ; )

Snart kommer pappa hem med fika och sen blir det off to work ... ta hand om er så länge.

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

nej jag som letar efter tofflor! Dem va ju assöta :D ska ner och titta idag ;D billigt och bra juu!

2008-10-24 @ 14:35:58
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0