Ansiktsmasken

Hallå mina små korvar ; )

Tänkte att jag skulle tips om THE ansiktsmask!!
Skinvitals T-Purify

 

Det är den bästa ansiktsmasken jag har provat hittills. Produkten är inte testad på djur, vilket ni kan se på bilden uppe till höger(bilden går att förstora). Det är nästan det bästa med den, sån gillar vi!! Håller ni inte med?
   Skinvitals gör flera olika ansiktsmasker för att passa olika hudtyper, men den jag använder heter T-Purify. Denna mask innehåller både grönt te och Rosmarin som motverkar fet hud, kvisslor och finnar.
Ansiktsmasken, eller snarare ansiktsduken, finns att köpa på H&M och finns som sagt i flera olika sorter. Jag kan verkligen rekommendera denna mask. Den fungerade jätte bra för mig och jag tycker definitivt ni borde prova den.





Kommentarer
Postat av: alexandra

Härligt med ansiktsmask :) Ha en skön dag!

2008-10-29 @ 15:00:40
URL: http://allis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0