Arg!

Godmorgon mina små korvar!

Ni kan inte ana hur arg jag är idag. Jag hade en jävla diva till kund inatt.

Som jag sa igår är lördagar alltid stressiga eftersom alla kommer samtidigt och ska supa sig fulla, så det är näst intill omöjligt för oss som jobbar i baren att se vem som kommer först. Därför jobbar man enligt ett system, men denna kund stod och skrek på mig som en dåre:
"Jag har stått här jätte länge och du har gått förbi mig flera gånger!!"
"Jag kommer alldeles strax jag jobbar enligt ett system!" 
När jag väl kom till honom/henne försökte jag vara jätte trevlig och sådär, men vad fick man tillbaka? Jo han/hon beställde allt skit snabbt och surt ... sedan kastade han/hon pengarna på kassaapparaten istället för att ge mig dem i handen. Och det var ju såklart inte nog med det ... sen böjde han/hon sig fram över bardisken och frågade:
"Ursäkta vad heter du?"
"Isabelle"
"Det här kommer jag ta upp med Hanna!!"
Hanna är min chef, och det är det som gör mig så jävla förbannad .. han/hon kan ju fan hitta på vad som helst, säga att jag var otrevlig osv. när jag inte alls var det,! Nu kommer väl jag få skit för det och kanske sämre bedömning på min praktik. Jag pratade om det med typ vice chefen i alla fall och han sa att det bara var att skaka av sig och att det inte kommer vara första gången kunder beter sig sådär mot en. 
  

Ne nu ska jag äta lite frukost .. ville bara skriva av mig först.
Vi hörs senare ..

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0