Barn eller vuxen?

Godmorgon alla läsare : )

Jag har precis ätit frukost och kom på att jag fyller år om en vecka ; ) Den 20 oktober blir jag 19 år! Tänk vad tiden går fort. Det konstigaste av allt är att jag knappt vill ha någonting. Varje födelsedag brukar jag önska mig allt och lite till, men inte i år! Är detta kanske ett tecken på att man börjar bli vuxen? Vuxna brukar ju aldrig vilja ha någonting.
Det enda jag har sagt att jag vill ha är lite presentkort, krämer och andra tråkiga nödvändigheter ; P
   I hemlighet önskar jag mig även ett marsvin, men det kommer jag aldrig att få! Varje gång jag ens nämner det får jag alltid samma svar "vilken vuxen människa har ens ett marsvin?" haha
Nej nu måste jag göra mig iordning ...

PussPuss



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ett marsvin, vad gulligt =) du vill inte ha en ratta da? dom ar roliga =)

2008-10-13 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0