Desperate housewives

Föresten ... var det någon som såg på desperate housewives igår?

Min haka föll till marken när man fick se "five years later" klippet i slutet av programmet.
Vad är grejen med Susans nya man liksom? Och Gabrielle har "let herself go" och har barn!! Det var bara heeelt sjukt allting.Längtar verkligen till nästa tisdag när man får veta lite mera.
En sak jag inte riktigt förstår heller är varför de ska hoppa fem år frammåt, kunde de inte ha fortsatt där de var?


Den nya Gabrielle ?

Nästa tisdag visas avsnitt 1, säsong 5

"Susan försöker dölja sitt förhållande med en ny man.
Gabrielle tvivlar på sina kunskaper som mor. Bree ska
ge ut en kokbok men hennes partner Katherine är avundsjuk.
Bree återvänder till Wisteria Lane med en ny man."

Text om kommande avsnitt hämtad från Tv.nu



Kommentarer
Postat av: Ann

Efter varje avsnitt vill man att tisdagen ska komma fort igen =0)

2008-10-22 @ 14:13:22
URL: http://www.metrobloggen.se/anjo
Postat av: Li

Hej!



Fin blogg du har:)!



Jag blev också helt förvånad, särskilt över Susans nya man, men vem vet Mike kanske har dött. Hoppas dock att det fortsätter som vanligt på tisdag!



Titta gärna in på min blogg om du har lust!



Sov gott!



Kram

2008-10-23 @ 00:15:11
URL: http://www.sweetieli.devote.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0