Det gick jätte bra :)

Godmorgon mina små korvar : )

Jag är uppe ganska tidigt fast jag kom hem vid 4 inatt. Jag jobbade 12 timmar igår, från 3 till 3, men det gick bra : ) Jag fick faktiskt blanda ett par drinkar, trodde det bara skulle vara öl och cider som gick. Jag fick bland annat blanda cosmopolitan, white russian, pina colada, rosa pantern, irish coffee, P2Caipirinha och caprinorska. Sen gick det ju några jäger redbull osv. 
   Personalen var skit trevliga och det känns verkligen som om jag kommer att trivas här!
Ikväll börjar jag kl 7 så jag ska försöka ta det lugnt nu och kanske försöka sova lite till så att jag orkar. Jag tar nog kameran med mig ikväll och knäpper lite när jag har tid. Det brukar lugna ner sig vid 1, då är det inte så många som beställer .. folk börjar röra sig hemåt eller vill bara dricka vatten.
Ta hand om er så länge ... så hörs vi senare : )

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Joni

Det bästa är att du söp ner min far :) .. nej men han kom hem och var så där som han är, när han är full.

2008-10-18 @ 15:52:10
Postat av: Isabelle Svarar

Hahaha han beställde faktiskt bara två öl av mig! Han gick väl till någon av de andra barerna sen ;)

2008-10-18 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0