Ett pekfinger rött

Godmorgon alla läsare : )

Jag har precis vaknat och håller på att dampa loss på mitt pekfinger. Svullnaden har gått ner men nu kliar det som attans. Därför är mitt pekfinger helt rött nu istället av allt kliande. Folk som har tittat på mitt finger säger sig kunna se gadden, men jag vettefan vad de pratar om, jag ser då ingen i alla fall !! Man ser bara en röd prick där den jäveln stack mig.
   Men men nog om det ... Jag börjar faktiskt känna mig lite nervös över praktiken nu. Jag köpte lite svarta t-shirts igår på H&M som jag ska ha när jag jobbar. De kunde ge mig några gamla toppar med deras loggo på, men de såg faktiskt lite äckliga ut, så jag tackade nej ; )
   Nu ska jag ta och göra lite frukost och försöka sluta klia på mitt röda pekfinger hehe

Talk to you later
..

PussPuss



Kommentarer
Postat av: Martina

Åh tack sötis!:) Har du stuckit dig på en geting? =/ I så fall kan du gnugga med rå lök på, jag har hört att det ska hjälpa lite;) Puss!

2008-10-15 @ 12:28:19
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: anna

svar: ja eller hur :) köpte den från gina till slut!

2008-10-15 @ 15:00:23
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0