Ett riktigt äventyr

Hallå mina små korvar!

Tänkte bara berätta att min kusin begav sig på ett riktigt äventyr nu i tisdags den 21 oktober. Då begav hon sig nämligen till Ecuador. Hon ska resa runt i Sydamerika ett tag nu och kommer förmodligen hem i mars. Så här skriver hon själv:
"Vart jag ska åka, vad jag ska göra och när jag kommer tillbaka får vi se under resans gång! "
Det kommer bli tomt utan henne, speciellt på julafton när alla är samlade, men när vi ses igen kommer hon ha mycket att berätta. Det kommer bli ett kärt återseende!

Här flyger hon genom djungeln ; D
Hoppas allt går bra där nere ... detta är ditt livs äventyr!



Kommentarer
Postat av: Tomic

hej,

Tackdetsamma, Jag skrattade ihjäl mig, HEJ MINA SMÅ KORVAR hahaha.

Ha en trevlig kväll // Tomic

2008-10-27 @ 18:32:53
URL: http://tomiic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0