Jobb, jobb, jobb

Hallå hallå : )

Jag ska väl strax börja fixa mig och åka iväg till jobbet. Idag känner jag mig jätte trött och vet inte riktigt om jag kommer klara att jobba 12 timmar. Om jag klunkar kaffe hela tiden när jag är där så ska det väl gå, problemet med det är att man kan få svårt att sova när man väl kommer hem inatt ; )
   Undrar vad alla andra ska göra denna fredags kväll? Kanske träffar någon bekant på jobbet, det brukar ju bli så. Ikväll kommer det nog att vara stressigt och mycket folk. De flesta har väl jobbat halvdag och ska kanske ut och fira lite. Det är ju halloween i helgen också.
Ne, nu måste jag klä på mig arbetskläderna osv... här har ni lite bilder från mitt jobb : )


I denna bar står jag oftast
 


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

roligt roligt :D jag kaaaanske ska ut. Men det är så fult väder så jag kanske sover iställlet :P haha



ohh jag köpte nyss spetströjjan och spetstightsen ;D höhö



ha en bra dag på jobbet ;D Puss

2008-10-31 @ 14:08:21
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: SARA SOLVIK:)

hur ska du fira halloween? :)

2008-10-31 @ 14:14:12
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0