Kryssning

Godmorgon alla där ute : )

Jag ska alldeles strax få i mig lite frukost tänkte jag och sätta mig framför
TV:n ett tag. Senare idag ska jag ner på stan med min Fru Carolin för att
boka kryssningen : ) Det ska bli så jävla underbart! Fyfan va roligt
vi kommer att ha där ute på öppet vatten. haha

   Lite senare blir det träning för våran del. Vi ska gå på Ki box passet på
friskis. Det passet är verkligen skit populärt, det blir jämt fullbokat och man
har verkligen tur om man hinner boka innan. Det är ju inte direkt roligt att stå
där typ två timmar innan passet börjar bara för att få en drop-in plast!
   Ne nu ska jag göra mig lite frukost .. Talk to you later ..

PussPuss
 




Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

Fick ni plats på boxen? när bokade du då? :P pusss

2008-10-28 @ 12:42:10
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0