LataBelle

Godmorgon alla läsare!!

Jag har precis vaknat och skulle egentligen åkt till sthlm idag, men jag orkar inte! Idag känner jag mig verkligen som LataBelle! Våran lärare ringde oss alla igår och sa att vi behövde komma idag och hämta lite grejer, men jag skrev ett sms till honom nu i morse och sa att de får skicka det på faktura hem till mig istället. Det känns lite onödigt att åka till sthlm bara för att hämta det där.
   Mitt pendlarkort har dessutom gått ut, så det känns inte så roligt att behöva pröjsa tågbiljetter när man kan få alla grejer på posten istället. Jag vet att det kommer bli fraktkostnad och fakturakostnad, men det går ju nästan jämt ut mot vad tåget skulle kosta.
   Ne nog om det, nu ska jag ta och göra lite frukost : )

PussPuss



Kommentarer
Postat av: Dennis

Jodå, bara fint med mig. :)



Hur går det med träningen? ^^

2008-10-08 @ 14:59:41
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Sara

hejsan.. håller just nu på att ta körkort, ska göra halkbanan imöra.. och håller verkligen med dig om hastigheterna, när de e 90 så kör folk typ 120.. de e vansinnigt.. men men antar att man blir fartblind, men fortsätt kör i rätt hastighet.. de ska ja göra om ja nån gång får mitt kort för ja vill inte dö i en trafikolycka..

2008-10-14 @ 16:33:10
URL: http://sweettoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0