Måndags update

Hallå där, alla läsare!

Här kommer äntligen en update. Jag vet att jag har varit seg, men jag har haft fullt upp hela helgen.
   I fredags blev det ju utgång med klassen i sthlm. Vi förkrökade hemma hos en flicka i klassen och tillslut hamnade vi på ett ställe som heter fellows. Vi hade skit roligt och kom därför i säng vid halv 5. Min klocka ringde 07.00 för jag skulle ta tåget hem 08.07. 2½ timmars sömn var inte så roligt, speciellt inte när man ska hjälpa någon att flytta direkt på morgonen.
Jag konkade kartonger och packade upp grejer hela lördagen och blev helt slut. Den natten sov jag oavbrutet i 12 timmar, och det var fett skönt ; )
   Igår, söndag, firade vi min underbara bror som fyllde 28år den 2 oktober. Det blev kladdkaka, äppelkaka och massa små kakor och inte nog med det, senare på kvällen blev det pizza, film och lite chips. Gud vad jag svullade igår, haha!
Nej nu ska jag ta och äte lite frukost ... Talk to you later!

PussPuss





Som ni kanske märker kunde jag inte riktigt bestämma klädsel ; P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du olika linnen på dig? Vitt och rosa? :P

2008-10-06 @ 09:27:29
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Rockabilly babe

tack så mycket, min syster klippte :D

2008-10-06 @ 12:12:08
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Lia

hihi ja visst är den söt? :)

2008-10-06 @ 13:57:12
URL: http://bebbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0