Så himla sorgligt!

Hallå alla underbara läsare!


Jag har precis kommit hem från sthlm och skolan. Det var sista lektionen idag innan praktiken, och det var så himla sorgligt! Vi hade vårat sista prov idag och sen chillade vi mest, hade lite vin provning osv. Jag kanske ska berätta att provet igår gick jätte bra föresten, jag hann aldrig blogga om det Igårkväll. Jag fick faktiskt alla rätt ; D Hur glad som helst!
   Hur som helst tillbaka till idag, det känns verkligen skit tråkigt att allt är över nu. Det sista vi gjorde idag var att man en och en fick gå bort med våran lärare så att han kunde berätta vad han tyckte om alla. Det gjorde min dag!


"Du har verkligen förvånat mig från dag ett.

Du är skit duktig praktiskt och grym på teorin.
Du har verkligen rätt personlighet för det här
 jobbet, och är du villig att satsa så kommer
du att gå hur långt som helst!"

Jag höll på att börja gråta när han sa allting till mig. Det kändes så jävla underbart att äntligen få bekräftelse, eller vad man ska säga. Jag har sett upp till honom från dag ett och att få de orden utav honom gick rakt in i hjärtat på mig. Det betydde så jääävla mycket att höra det från just honom. Jag tror helt ärligt att detta är det finaste och bästa någon har sagt till mig. Gud vad glad jag blev! Helt sjukt! Efteråt gav han mig en kram och önskade mig lycka till!




Imorse redo att fara .. bilnycklarna i handen och allt ; P


Imorgon blir det party!
Jag ska åka ner till sthlm och gå ut med alla från klassen. Vi ska försöka få med oss våran lärare också ; ) hehe
Talk to you all later ...

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Andrea

YEEY! Grattis Iso! Fan vad kul att hora att du fick sa fint omdome! Det gor mig glad i hjartat ocksa =) Lycka till pa praktiken! <3

2008-10-02 @ 21:35:01
Postat av: Johanna

Grattis! gu så duktig du är:) men det förtjänar du:D ha såå kul :D puss<3

2008-10-03 @ 08:39:06
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0