Smörgåstårta<33

Hallå där!!

Nu har alla gäster gått hem och jag är heeelt slut! Kom hem vid 4 igår och fick knappt sova något innan man skulle upp och fixa allt. Ikväll blir det sängen tidigt, snart till och med. Har ont överallt och ögonen orkar knappt hålla sig öppna. Jag glömde fan att ta med mig kameran igår, det blev så stressigt när jag skulle åka iväg. Det får bli en annan gång.
   Men det var i alla fall jätte trevligt att hela släkten kom idag för att fira mig. Vi åt både tårta och smörgåstårta ; ) De var nämligen här ett par timmar. Det var min kära mor som hade gjort smörgåstårtorna, det blev en med skinka, en med kräftor och en med räkor.Det var underbart gott!!



Jahapp imorgon bli man alltså 19år ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0