Stress lördag!

Godmorgon alla läsare : )


Jag är egentligen jätte trött, men jag vaknade av att jag var lite hungrig så nu ska jag göra iordning lite frulle och lägga mig igen ; ) Ikväll är det jobb igen .. lördagar=stress!! På fredagar öppnar vi kl16.00 och kör igång med afterwork. Det kommer gäster och beställer hela tiden men i ett bra tempo. På lördagar kommer alla gäster runt 23.00-23.30 och beställer skit mycket ända tills vi stänger. Folk står och skriker på dig och hänger verkligen över bardisken ... men men sånt är livet för en bartender ; )
  
Igår var det väldigt kul att jobba. Jag fick bara trevliga gäster och det var många som gav mig fria händer "Blanda något gott!" Igår vart det även mycket ragg och det var bara komiskt ; P haha
Jag fick höra allt från "ska du med hem till mig sen på efterfest?" till "får jag bjuda dig på frukost imorgon?" Det var till och med en kille som skrev sitt telefonnummer på kvittot istället för sin signatur.
   Ne nu ska jag äta lite frulle ... ta hand om er så hörs vi senare.


PussPuss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0