Träning

Hallå mina små korvar ; )


Fast att jag har lite träningsvärk i benen blir det träning snart igen : ) jag känner mig på topp!
   Det blir Ki Box idag igen med Fru Carolin <3 Men idag ska vi verkligen ge järnet,
jag hade ju ont i fingret förra gången då vi fick ta det lite lugnare än vi brukar.

Senare ikväll ska jag ha en liten SPA-kväll här hemma. Jag ska ta ett bubbelbad,
lägga ansiktsmask, fila mina fötter och plocka mina ögonbryn. Jag måste ju vara
fräsch nu när praktiken börjar.
Min lärare tjatade om det från första dagen: "En bartender måste vara ren och fräsch!
Vem vill bli serverad av en smutsig människa med flottigt hår och smutsiga fingrar
?"
   Jag har till och med för mig att det stod något om det i våran lärobok. Tror att det stod
att det är vårat jobb att se välvårdade ut och att vi borde ta det på allvar.
 
   Ne, nu måste jag kila ...
PussPuss




Kommentarer
Postat av: Lovisa

svar: javisst är den söt? :)

2008-10-16 @ 18:06:33
URL: http://lovisafontana.blogg.se/
Postat av: Petrich

jag hatar getingar! :P

svara gärna på min fråga om gummistövlar. :)

2008-10-16 @ 21:39:02
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0