Underbara tisdag

Godmorgon mina små korvar ; )

Jag vaknade för ett tag sen och ska strax göra lite frukost. Födelsedagen igår var jätte mysig, precis så som födelsedagar ska vara med sina nära och kära.
   Idag blir det till att ta det lugnt, titta klart på planet earth boxen och ikväll sitter jag spikad framför desperate housewives.Underbara tisdagar ; )
Tyvärr blir det ingen träning idag, men det är fan skit samma .. jag får ta igen det en annan gång.
Ne nu ska jag koka lite thé ...

PussPuss





Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle ha bokat box-passet igår... då fanns det 1 plats kvar :S kul att gå dit själv!!! Hatar att de tar slut så fort!



Va fick du när du fyllde år :D ? <3

2008-10-21 @ 10:41:17
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0