Mys söndag

Godmorgon alla läsare : )

Igår, söndag, var en trevlig dag! Jag mötte upp min kompis Marcus, aka Carne, nere på stan för en fika. Jag tog en kaffe latte och en "choklad och daim kladdkaka". Det var underbart gott, speciellt när man blir bjuden ; ) Thank you sugar!!
Efter fikat drog vi runt lite på stan och kolla. Jag hittade faktiskt lite grejer jag funderar på att köpa, konstigt va? haha
   På kvällen blev det storhandling på maxi tillsammans med Kim och sen bar det hemåt för att laga mat och titta på en film. En mysig och trevlig söndag blev det för min del helt enkelt!






Kommentarer
Postat av: Johanna

ge mig ge mig =) Vet du hur sockersugen jag är :D haha.

2008-10-27 @ 10:57:06
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0