BeeStung

Hello babes ; )

Nu är jag hemma igen och ska strax börja göra mig redo för träningen. Vet ni vad som hände när jag var nere på stan idag?

När jag satt och väntade på Daniel blev jag stucken av en geting jävel!! Där satt jag och njöt av höst solen och kände hur det killades lite på halsen/bröstkorgen. Jag tror att det är ett hårstrå och fortsätter blunda men nyper tag med fingrarna för att få bort det. Det var dumt gjort!
Jag nyper tag i getingen som ju såklart sticker mig i pekfingret. Jag flyger upp från parkbänken och skriker av smärta : P
  
Fast det har gått över tre timmar sen jag blev attackerad bultar det och svider fortfarande, plus att mitt pekfinger ser ut som en liten prinskorv pga. svullnaden haha
   Jag fick lite tröst av maten i alla fall, vi käkade på Spicy istället för på vivaldi, och en sak måste ja säga: det är jävligt svårt att äta med kniv och gaffel när du precis har blivit stucken av en geting i fingret.
Nej nu måste jag dra .. hoppas det inte gör allt för ont i fingret när jag ska träna.



PussPuss


Kommentarer
Postat av: andrea

haha va fan dumma getingar! dom borde ju gå i ide snart.

2008-10-14 @ 18:39:02
Postat av: Petrich

blev du stucken? :o hur kunde du bli det mitt i hösten?

2008-10-14 @ 20:30:38
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Sara

otäcka djur det där, borde inte leva nu!!!

2008-10-14 @ 23:18:41
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0