Plugga, plugga, plugga, plugga bort din sura min

God kväll alla läsare : )

Usch, jag har suttit och plugga nu i några timmar och är helt slut. Mina ögon orkar knappt hålla sig öppna längre!
Jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig snart, jag kan ju faktiskt plugga lite på tåget imorgon bitti också.
Jag gjorde läxan som vi fick, men läste även igenom mina anteckningar och pluggade på lite på det viktigaste.


   Jag har ett tips till alla er där ute som kanske har lite svårt att lära er saker ni ska kunna till prov osv. Ändvänd av mycket färger och former när ni antecknar i era block, det gör allt så mycket lättare. När du väl behöver informationen går du bara in i minnet, tänker på färgen eller bilden du har ritat, och svaret kommer att komma till dig snabbare än du tror.

Så här såg min kväll ut idag:



Färgpennor är ett måste när man pluggar enligt mig!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Färgpennor är bra saker:D jag håller med!!!

2008-09-10 @ 09:00:18
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0