Söndag, slut på helgen

Hallå där mina små korvar ; )

Söndag idag, och det innebär att helgen är slut. Imorgon blir det till att gå upp vid 6 igen och pendla till storstan!
Jag har precis kommit hem från stan och tänkte att jag skulle slänga in ett litet tips till er ....
   En gång i vecka brukar jag använda hårinpackning och det brukar oftast hända på söndagar, som är min "lilla SPA-dag". Jag brukar skrubba ansiktet och lägga någon ansiktsmask och ta ett långt skönt bubbelbad.
   Mitt tips till er är att använda L'oréals hårinpackning Elvital Anti-Breakage, om ni vill ha en bra inpackning till ett bra pris.

Jag fullkomligt älskar deras hårinpackning, och trots att jag har provat många andra återgår jag alltid till Elvital.
Håret blir lent och fint utan att tyngas ner.
Jag älskar min lilla gula burk och kommer alltid att använda den!





Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Vad käckt! Synd att man inte har släktingar/vänner där haha ;)

2008-09-14 @ 15:32:19
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/
Postat av: Dilan

Jag använder också den, fast den i rosa. Jättebra är den och luktar så gott :D

2008-09-15 @ 16:39:58
URL: http://chicahermosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0