Stockholm


Låter bilderna tala ...



Såhär såg jag ut på Sofias Rock'n'Glamour fest i lördags


Jag och Däniboy börjar släppa loss


Chilling on the sofa


Här har vi flickor som fixar till sig lite .. och en glad prick ; )


Sofia hade beställt en caprinorska på hela 7 liter, då var det ju bara att ställa upp ; )
Tog dock sin lilla tid att göra hehe


Glad blev hon i alla fall : )


Och den var fan god ; )


Fan va heta vi är


Jadu .. Rock'n'Glamour? haha


Födelsedagsbarnet .. Sjukt snygg!


Mitt försök till en snygg pose ; )


Lite folk


Tårta och egobild ; )


Sofia fick en dildo av sina kollegor ; P


Ojojoj .. typ 10-11 på morgonen efter att de sista gästerna hade gått.


Nej nu orkar jag inte lägg in fler bilder .. ni har i alla fall fått sett lite av festen i lördags.
Ta hand om er och varandra, så hörs vi lite senare

PussPuss


Kommentarer
Postat av: kusin andepande

ojoj jag alskar ditt har! skitsnygga bilder :)

2009-04-10 @ 10:32:42
URL: http://thegreenspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0