Wake up call

Godmorgon på er!

Jag har precis lämnat av Sofia på stationen. Det var tid för henne att åka tillbaka till Stockholm. Kommer att sakna henne enormt mycket .. det känns faktiskt skit sorgligt. Tycker så jävla bra om den där människa, hon är en av de få som verkligen förstår mig!

Utgången igår var i alla fall rolig : ) vi var lite här och där och allt slutade med tjejsnack i min säng, vilket resulterade i att vi bara fick någon timmes sömn. Måste fan sova lite på eftermiddagen eller nått om jag ska orka med resten av dagen.
Igår fick jag dock reda på lite saker som gjorde mig en aning ställd faktiskt. Det var världens wake-up -call. Det fick mig att inse hur falska människor verkligen är. Usch!  Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om folk längre .. usch usch usch!


Sluta dröm om det ljuva livet,
Vi kommer aldrig va med om det
Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri,
men det struntar jag i, för vi dansar och du har så mjuka läppar.




Ibland inser man även vilka man verkligen kan lita på<33



Kommentarer
Postat av: Johanna

tråkigt med all falskhet! :( Varför ska det vara så svårt att vara ärlig och göra bra saker??



Finns här om du vill prata om något:) Ha de bäst!

2009-04-11 @ 10:52:15
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Fia

haha det är därför jag älskar det!! =)

Du är bäst i hela världen, glöm fan aldrig det!!

2009-04-11 @ 10:58:46
URL: http://osofina.blogg.se/
Postat av: Anonym

fö fan, svettfläcken..!! grrr

2009-04-11 @ 10:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0