Festliga fredag

Godmorgon på er!

Igår var det fullt upp och det fanns varken tid eller ork till att blogga. Men idag är det festliga fredag och jag vaknade med ett leende på läpparna. Solen skiner och fastän jag ska röra mig till jobbet om ett tag ser jag fram emot vad dagen har att erbjuda : ) Man får ju inte glömma att det är löning idag också!
Eftersom det är festliga fredag idag så gjorde jag såklart en riktigt festlig frukost imorse. Det blev smoothie, keso och lite honungsmelon. En riktig vitaminkick helt enkelt.




Smoothie med blåbär, hallon, mjölk och en liten klick vaniljyoghurt ... mixa och toppa med linfrön : )


Mums!


Kommentarer
Postat av: Joni

Haha, erkänn att du inte bloggade torsdag för att du inte kom på ett bra "rim"! :P

2009-04-24 @ 11:31:42
Postat av: andrea

haha alska jonis kommentarer =D

ha en... ljuvlig lordag!

jag ar inte sa bra pa rim alls haha =)

2009-04-25 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0