Längtan

Hallå hallå

Igår var det full rulle från när jag vaknade tills det var dags att lägga sig igen .. men men kan berätta att jag är sjukligt taggad för att åka till Göteborg nu i helgen. Det kommer att bli så roligt att träffa Ullebulle och Sam the man igen. Och för att inte tala om hur skönt det kommer vara att bara komma bort ett tag.
Har dock massor jag behöver göra innan det är dags att åka. Det ska inhandlas lite grejer, jobba, tandläkarbesök, sy in ett par brallor jag ska ha med mig och så måste jag hinna träffa Carolin nån dag också. Ojojoj ..

Ne nu kan jag inte sitta här längre .. ska nog börja sy lite på byxorna. Talk to you later ..


PussPuss


Igår blev det ett litet tillskott i garderoben ..
En jeansjacka, chinos, strumpbyxor och en tshirt



Kommentarer
Postat av: johanna

vart köpte du chinosen? :D

2009-04-27 @ 13:23:11
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0